"You are the greatest tennis player!!" Tennis på level 4 avklarat
Anledningen till varför det var så svårt innan var att jag mycket självsäkert startade på level 4 och fick storstryk! Nu när jag spelat de långsammare svårighetsgraderna hade jag utvecklat en strategi som förvånande nog fungerade även mot den svåraste motståndaren

tricket var att spela sjukt offensivt. Serva, springa fram till nätet och sedan placera returen i det andra hörnet. Det var ytterst sällan motståndaren lobbade tillbaka till skillnad från level 2 där man fick vänta liiitegrann med att gå fram annars garanterades lobben. När motståndaren servade var det bara att göra en lång lobb tillbaka för att hinna placera sig i mitten vid nätet och köra samma strategi. De fåtal gånger han försökte skjuta över mig blev det lite spel och oftast förlust men oftast hade jag hunnit dra ifrån med poängen.
6-1, 6-1. Ganska lätt när strategin äntligen var komplett, men högt tempo var det! Knappt så man vågade blinka
En mänsklig motståndare skulle nog vara betydligt svårare. Jag hade nog varit rätt förutsägbar
Edit: Tennis följdes upp av Tetris Attack! Dvs Stage Clear där man i slutändan för möta Bowser. Jag är verkligen inte bra på att förutse combos och chains men efter många försök stupade han